Join our discord
In partnership with NodeCraft Logo NodeCraft


You are not logged in! Create an account or login to contribute! Log in here!

Difference between revisions of "Translations:Special textures/45/es"

From Pixelmon Wiki
(Spanish translation)
 
 
Line 1: Line 1:
==Formas nevadas==
+
===[[Bellossom]]===
[[Special:MyLanguage/Snorlax|Snorlax]] tiene una forma especial nevada que aparece en [[Special:MyLanguage/Freezing Forests|Bosques congelados]] al [[Special:MyLanguage/Dawn|amanecer]] o durante la [[Special:MyLanguage/Morning|mañana]], y tiene una rareza de 0,5.
+
[[Bellossom]] Rosa es una textura especial de [[Bellossom]]. Aparece de forma natural en [[Flowery]] durante la [[Morning|mañana]] con tiempo despejado. Tiene una rareza de 0,01.

Latest revision as of 10:40, 24 October 2021

Message definition (Special textures)
===[[Bellossom]]===
Pink [[Bellossom]] is a special texture for [[Bellossom]]. Pink [[Bellossom]] naturally spawns in [[Flowery]] during the [[Morning]] in clear weather. It has a rarity of 0.01.
Translation===[[Bellossom]]===
[[Bellossom]] Rosa es una textura especial de [[Bellossom]]. Aparece de forma natural en [[Flowery]] durante la [[Morning|mañana]] con tiempo despejado. Tiene una rareza de 0,01.

Bellossom

Bellossom Rosa es una textura especial de Bellossom. Aparece de forma natural en Flowery durante la mañana con tiempo despejado. Tiene una rareza de 0,01.

© 2012 - 2025 Pixelmon Mod